joi, 16 iulie 2009

Perpetual Dream Theory - Now or Never

Nu imi pot aminti ultima oara cand am fost atat de impresionata de o melodie... ma defineste, ma alina, tine companie lacrimior si zambetelor mele. Adevarul este ca numai muzica poate face asa ceva, chiar si dintr-o persoana ca mine. Poate mai exista cineva, care ascultand-o, o va simti la fel de aproape precum o simt eu. Iar instinctul ma indeamna spre un act de egoism nenecesar, facandu-ma sa-mi doresc ca acea persoana sa nu existe...sa impart cu nimeni ceea ce simt. Insa, cu toate acestea, pentru ca devine incet-incet parte din mine, daca nu era deja, poate, chiar dinainte sa o ascult, pentru ca devine asemeni versurilor si randurilor imaginate si apoi scrise de mine, nu pot sa nu postez...


Now or never
Asculta mai multe audio Diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu