luni, 7 iunie 2010

Elixir

in palme si-n genunchi port sange, de o vreme
in ochi aceleasi lacrimi, pe fata prea vechi semne.
in talpi vesnice cioburi, si-n coate am noroi
si-n singularitate am...acelasi vis de "doi".

iar calea-mi este grea, mocirla ma ingroapa,
se-ndura cineva...sa-mi dea un strop de apa?
m-aude cineva, cand le implor iertare?
cand nu mai pot sa merg, sau sa stau in picioare?

iar soarele ma arde, si pamantu-mi este rug
ce n-as da Doamne, sa pot acum sa fug...
sa m-ascund sub umbra unui prea batran stejar
sa-mi fie umbra si racoare, sa-mi fie groapa si gropar.

dar tu? ce-mi esti? imi esti cumva alaturi?
pasim pe-aceeasi cale, luptam pe-aceleasi fronturi?
iti e la fel de greu, sau nu ai nici o rana?
vei sta sa ma ridici, sau vei pleca in goana?

si mi-ai luat mana intr-a ta, si-apoi m-ai ridicat
iar lacrimi n-au mai curs, sangele s-a spalat
mi-ai dat nu stropi, ci-un vas intreg de apa
si te-am iubit atunci, cum te-am urat odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu