sâmbătă, 12 iunie 2010

Cronica de seara

Vin alb, jazz si sex. Vise, amintiri, povesti cu zane. Colaj de sentimente. Am inchis ochii si m-am afundat in bratele tale, pe fundalul unui saxofon plictisit. Te-am simtit zambind, si nu numai; te-am simtit simtind. Si atunci, am simtit si eu - atat de mult, incat am uitat, pentru cateva clipe, sa respir. Imi era dor, si imi fusese greu; as fi vrut sa te ating, insa m-am multumit pentru moment sa mangai piciorul rece al paharului de vin.
Imi sprijin capul pe umarul tau; imi strangi mana intr-a ta. Ne pierdem in fum de tigara cu aroma de cirese. And all that jazz...

Ma complac si te complaci, ne complicam intru placere
Cand ma dezbraci si te dezbrac;
Parfum de clipe efemere...


Azi dimineata, am petrecut cateva minute in fata unei oglinzi sparte, sa imi privesc vanataile; si cele de la suprafata, insa si cele din interior. Primele, poate dintr-un acces de pasiune; celelalte - din prea putina. Aparenta si esenta. Le-am atins,pe rand, pe toate - si pe cele de pe gat, si pe cele de pe coapse, si pe cele de pe artriul drept. Da, erau inca acolo, si inca dureau la palpare. M-am bucurat sa simt ca simt, m-am intristat ca simt ce simt. Vor trebui sa dispara odata; voi fi nevoita sa le oblig sa se retraga - insa pe care dintre ele? Daca ai vrea, cu o simpla atingere le-ai face sa dispara. Nu o vei face, stiu asta, va trebui sa ma descurc singura, si sa le peticesc cum stiu eu mai bine; poate le voi "repara" pe cele din esenta, insa asta ar presupune sa le sterg intai pe cele din aparenta, si nu pot face asta- le iubesc prea mult. O sa le pastrez si pe cele din interior (sunt un reminder permanent al faptului ca am undeva, in fiinta mea exista un dosar numit "strict secret- suflet", ascuns intentionat sub un teanc de documente cu antet de "ratiune") - iar pe cele din exterior, doar le voi acoperi cu pudra translucida; si curva va deveni din nou doamna. Oglinda imi distorsioneaza perceptia; ori distorsia mi-o creez singura - sau poate sunt asa de-a gata. Nu mai fac diferenta : mi-e sparta oglinda sau mi-e sparta privirea?
Ratiune si simtire - talerele se contrazic cu o indarjire exasperanta. Obosesc; imbatranesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu