duminică, 28 decembrie 2008

Tot tie

Cum sa scriu, cand te stiu departe?
Privesc foaia. Privesc creionul. Si fac asta zile la rand.
Cum sa simt, cand nu esti langa mine?
Tu ai plecat. Tu, care erai lumea pentru mine... tu, fara de care eu sunt nimic. Si am ramas singur - cu o foaie si un creion.
Ciudat si nedrept . Felul in care ai aparut si fiecare celula din mine s-a umplut cu tine. Felul in care m-ai completat. Si felul in care, atunci cand ai plecat, ai luat cu tine si tot ce fusesem inainte sa te cunosc, si tot ce fusesem cu tine...chiar si tot ce as fi putut vreodata fi. M-ai creat si m-ai distrus. Si, vezi, acum nu mai pot scrie.
Au trecut ani de cand ai plecat. Si am ramas doar un album prafuit, plin de poze cu tine. Doar un caiet ingalbenit, plin cu vorbe ale tale. Au incercat multe sa inlocuiasca pozele, sa se suprapuna peste chipul tau perfect. Si, stii ceva? Le-am si uitat fetele. Tot atatea au incercat sa iti stearga vorbele, sa le inlocuiasca cu ale lor - si, stii ceva? Orice guma de sters ar fi folosit, vorbele - nu se duceau ; si caietul era prea plin pentru a fi completat...
Sunt prea plin de tine. Inca. Si nu vreau sa ma vad altfel. Nu vreau sa ma stiu altfel. Ma bucur cu a fi o vaga urma a ta. Caci asta sunt in totalitate. Daca as fi altfel, m-as pierde, pentru ca eu nu mai sunt. Eu sunt tu, caci, mai tii minte, eu am disparut odata cu tine.
Ar trebui sa te urasc. Sa ma urasc. Dar te iubesc, inca, dupa atat timp. Si am nevoie de tine - din nou,pentru a putea scrie. Vino inapoi si reda-mi ... macar aceasta parte din mine, pe care , sunt sigur, nu ai crezut ca mi-o vei putea lua vreodata. Nici eu nu am crezut asta - dar, iata : foaia, creionul... nimicul.
Poate, totusi, este mai bine, caci, de as putea scrie, te-as desena in cuvinte, te-as imbraca in fraze si te-as povesti in romane. Si m-ar durea prea tare.
Nu mai stiu nimic de tine, ai disparut in lume. Tot ce vreau sa stii, este ca, de te vei pierde vreodata, te poti regasi in mine. Foloseste-ma drept oglinda. Foloseste-te de mine, pentru a-ti fi tie bine - caci numai asa, imi va fi si mie bine.
Si iata ca am scris , am umplut pagina - ghici ce? Cu niste cuvinte dedicate...
Tot tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu