sâmbătă, 27 decembrie 2008

Poveste de dragoste

Sunt virgina.
Nu am fost niciodata atinsa.
Niciodata atinsa de iubire
Niciodata alaturi de cineva, niciodata preocupata de vise…
Puerile.
Am 17 ani.
Sunt inca tanara
Dar stiu prea multe.
Mult prea multe
Am vazut totul….
Rad.
Este vara si cald
Dar ninge.
Mi-e frig…foarte frig.
O fi iarna, totusi…?
De ce ninge?
Nu imi amintesc sa imi fi dorit vreodata sa iubesc.
Nu am fost niciodata inrobita de dragoste, si niciodata nu mi-am aplecat capul in fata ei.
Nu cred in dragoste…
Este o zeita in care nu cred
…sau refuz sa cred.,
Prea multe complicatii
Prea multe intrebari
Prea putine raspunsuri
Mult prea multe lacrimi.
De ce?
Pentru ce?
Pentru cine?
Nu imi amintesc cu ce ocazie am varsat ultima lacrima.
Am plans vreodata?
Nu.
Lacrimile sunt pentru cei slabi.
Nebuni.
Singuri.
Oare?
Ma uit pe geam…
Ninge mai tare
Dar e vara
Nu e vara?
Sau ploua?
Nu stiu.
Un baiat cu o floare in mana asteapta.
Ea nu vine
Sta deja de doua ore
Cred ca ii este frig.
Nu o sa mai vina
Si el o sa moara.
Din dragoste…
Sperante desarte…
Ce frumos!
Cata ironie…
Cate minciuni…
Dragostea taie in carne vie,
Dragostea te raneste pana la os
Dragostea iti ofera un nou camin:
Celebra cutie de lemn
Cu flori deasupra
Si o cruce…
De ce o cruce?
De ce nu o inima?
Eu urasc inimile.
De ce inima…?
Rad si mai tare.
De ce rad, de ce nu plang?
Ar trebui sa plang?
Imi aprind o tigara.
Ploaia se opreste
Sau ninsoarea?
Cred…cred ca…
Eu nu ma voi indragosti niciodata.
Am vazut prea multe
Prea multe.
Eu nu iubesc
Eu doar blestem
Injur.
Gandesc – si vorbesc
Blasfemii.
Dar nu ma intereseaza
Caci eu nu am dumnezeu
Nici Diavol.
Eu sunt eu si nimic mai mult
Eu – cu mine
Niciodata eu – si el
Oricine ar fi el…
Nu o sa permit-
Dragoste.
Moarte lui Cupid.
Moarte lui Amor
Moarte tuturor
Voi trai vesnic.
Pentru ca nu iubesc
Ce frumos…
Haha!
Cred…
Ca am inima de gheata
Sau mai bine, de piatra
Oricum, ceva greu,
Rece.
Plumb.
Sting tigara.
Doamne, cate pacate am!
Ma vei ierta?
Cine esti?
Adica…esti?
Sunt murdara.
Ma simt murdara
Pacatele nu o sa mi le spal niciodata
Pentru ca nu pot
Si nu vreau
Imi plac.
Pacate.
Vicii
Ganduri macabre
Sinistre
Murdare.
Sadice.
Nu le impart cu nimeni.
Doar ale mele, doar ale mele…
Ale mele…

Sunt virgina.
Dar murdara.
Cum se poate?



Una dintre ele avea 54 de ani, era o femeie corpolenta de culoare si fusese asistenta in acel sanatoriu de 28 de ani.
Cealalta era inca o stagiara de 21 de ani, timida si speriata. Au luat-o pe batrana cu grija de la fereastra si au dus-o in camera ei.
“Ii stii povestea?” Intreba asistenta.
Fata dadu din cap in semn ca nu.
-“Era o adolescenta frumoasa. La varsta de 17 ani s-a indragostit de un baiat. Nu stiu cine este, nu ii cunosc numele. Dar nu este relevant. Stii, ea este aici de cand avea varsta ta. Atunci a fost momentul cand si-a dat seama ca el o inseala. Era prea tarziu, insa. Ea purta in pantece copilul lui. Barbatul a murit. Trei gloante si nenumarate loviuri de cutit. Il iubise mai mult decat orice. Ea a fost gasita inconstienta la acpatul scarilor. Copilul murise. A fost judecata. Si adusa aici. Se spune ca de atunci, adica de 55 de ani, vorbeste in fiecare noapte, langa fereastra. Nu stim cu cine, nu stim de ce. Stim doar ca a uitat totul; crede ca inca are 17 ani. Tot ce i-a mai ramas din acea ingrozitoare perioada este repulsia fata de dragoste.
Fata se ctremura din cap pana in picioare. Insa se calma si pleca spre casa. La cativa metri in fata portii, il vazu pe logodnicul ei. Erau impreuna de patru ani. Dar nu era singur. Fata a inlemnit. Lacrimile au inceput sa-i curga pe obraz ca niciodata din ce in ce mai tare pe masura ce ii vedea sarutandu-se. Atunci a plans, a blestemat, a injurat…dar la un moment dat s-a oprit. Mintea ei era goala, pentru ca apoi sa devina din ce in ce mai lucida.
Trebuia sa intre in casa. Avea ceva de facut acolo. Trebuia sa ajunga la baie. Da, acolo era.
S-a indreptat spre poarta si a tras aer adanc in piept.
Bine. El este in dormitor.
S-a incuiat in baie.
A deschis sertarul.
S-a rugat
Cu inflacarare.
S-a uitat.
Doua linii albastre
Ura. Nebunie. Prea multa ura.
Acelasi scenariu.
Parca era acelasi
Pistol
Cutit
Sange
Vedea totul acum
Si intelegea
Scarile.
Masina politiei
Judecatorul
Si sanatoriul

Bartana tocmai murise.
Dar acum, tanara aflase cu cine vorbea moarta.

Cu ea.
Cu geamul.
Cu reflexia .

- “Sunt virgina…

Un comentariu: