luni, 7 septembrie 2009

Tu...

Esti ca o masca venetiana ,
Scaldata-n sange de mult mort,
Iar cu rusine spun din nou...
Inc-as vrea sa te mai port

Esti ca o mare-nflacarata,
Sacldata-n sange si petrol,
Iar cu tristete plang din nou...
Mai iau o gura de alcool

Esti ca un inger decazut,
Manjit, pe-alocuri, de noroi,
Iar cu regret imi amintesc
De cand eram, in Rai, doar doi.

Esti poate-o floare putrezita
Roza fara de petale,
Iar eu cu ura, ncet, strivesc...
Albina ce-ti tot da ocoale.

Esti ca un mort ce viu graieste
Fragmente dintr-o amintire
Iar eu refuz sa te privesc...
Te-as invia cu o privire.

Dar nu-ndraznesc, nici sa te port
Nici sa mai beau, nici sa privesc...
Nici s-amintesc, sau sa strivesc
N-o sa-mi permit...sa te iubesc

Un comentariu:

  1. poezie geniala a la Daria :X f tare imi place mult..ai niste expresii de-ti iubesc poeziile :D hug my friend

    RăspundețiȘtergere